måndag 11 augusti 2008

Duva

Kära blogg och ev. läsare !
Jaha, hur gick denna dagen då ? En massa planer trots att det är semester. Kan väl säga att de flesta delarna gick jag i land med förutom det där med att göra något motbjudande. Kan inte säga att jag haft någon möjlighet till det idag. Å andra sidan, dagen är ju inte slut ännu och det ligger en stor hög med kläder som skall strykas och städningen som jag var så säker på att klara av idag. Det är ju fortfarande inte för sent och det gör ju inget om det blir sent. Jag kan sova lite längre i morgon bitti. Eller så struntar jag i det. Städa hinner man ju med, men kläderna vill jag gärna ha strukna förstås . .
Det viktigaste som hänt idag är att en viss person ringde mig innan jag hann ringa och påminna och känna mig tjatig. Bra för mig, förhoppningsvis också för honom. Det kändes väldigt bra idag när jag hade lyckats få igång min blogg. Det är inte precis min grej att installera program i datorer ! Kewlt, tror jag det hette, det där ordet i stället för coolt. Ja, så rent allmänt är jag nöjd med dagen och känner mig tacksam för ännu en härlig sommardag.
Kram !
Pia Maria

Inga kommentarer: